Bimmer service-ul masinii tale

Cand a fost ultima oara cand v-ati cumparat o masina? Cand a fost ultima oara cand v-ati gandit sa o duceti la un service? Eu va recomand sa faceti asta cat mai repede, daca nu ati facut-o deja. O masina nu va astepta sa avem timp pentru ea, ea se va strica fix in cel mai frumos moment din viata noastra. Cam acelasi lucru mi s-a intamplat si mie acum o saptamana, doar ce ajunsesem la Bucuresti pentru o intalnire cand masina noastra a dat primele semen ca va ceda.
Pentru ca noi trebuia sa facem mai multe drumuri prin oras cu ea am decis sa apelam urgent la un service, primul care ne-a venit in minte a fost Bimmer Service, un service specializat in reparatii de BMW-uri. Pentru noi reprezenta un adevarat paradis pentru ca stiam ca avem posibilitatea ca masina noastra sa fie reparata mult mai repede decat la alt service. De asemenea aici aveau numeroase piese pentru masini gen BMW si de asemenea unul din cei cinci mecanici se putea ocupa imediat de masina noastra. Inca de la inceput am stiut ce se intamplu cu masina urmarind postarile de pe pagina Lucrarea zilei. Acolo in fiecare zi sunt postate poze cu masinile reparate, astfel incat clientul sa poata vedea cum este reparata masina sa.
Nu ma gandisem vreodata ca un Service BMW Bucuresti Se poate ocupa cu atat de multa grija si atentie de masina noastra. Dar cand am ajuns acolo totul a vorbit de la sine, service-ul avea cinci rampe moderne pe care masinile care aveau nevoie de reparatii erau urcate pentru a se putea lucra cu si mai multa atentie la ele. Dupa ce am rezolvat problema cu service-ul am decis sa vizitam in continuare site-ul lor.
Este imposibil sa nu ai nevoie de un service pentru masina ta, ea este ca orice alt aparat, dar mult mai rezistenta. Pentru ca drumul pana in Bucuresti poate reprezenta uneori o problema, mai ales daca masina se strica cat inca nu suntem in acest oras am decis sa apelam si la ajutorul online.
Astfel am reusit sa aflam ca la ei se poate efectua si Incarcare freon BMW, iar in plus pretul pentru acesta nu este unul foarte mare, mai ales daca luam in calcul faptul ca aceasta incarcare este foarte important ape perioada verii. O masina fara un Freon incarcat inseamna o masina la care aerul conditionat nu functioneaza corect, ceea ce inseamna ca nu se poate merge cu ea.
Cu toate acestea pe Str. Brebenei Nr. 20 Sector 5 Bucuresti veti gasi raspunsul la toate problemele voastre daca detineti un BMW. Cu o vizita la acest service veti reusi sa va reparati masina sau doar sa efectuati un control de siguranta pentru masina voastra. Niciodata nu este prea tarziu sa va implicati in ingrijirea masinii si sa apelati la ajutor de specialitate. Peste 5000 de masini au trecut pragul acestui service in cei 6 ani de cand activeaza, iar rezultatul a fost mereu cel asteptat.